siesta 2009

Idag har jag pluggat 130 jävla sidor historia, försökt svar på frågorna men det är så himla segt att jag bara inte orkar. Som tur var fick jag en lite paus när jag stack ner till träningen med skruven, sista träningen jul så de hade fika med sig, Mikaela bjöd dessutom på en jättefin tårta eftersom hon ska byta grupp. Dessutom fick jag fem fina julklappar av sötisarna där. Julklappar, mina härliga tjejer och fika var en toppenpaus i pluggandet. Nu efter träningen har pluggandet gått sådär om jag ska vara ärlig. Hoppas jag klarar provet.

Jag har köpte siestabiljetten, fann att de redan släppts på tickster! Är ungefär 250 kronor billigare nu än vad de kommer vara i vår och finns bara i begränsat antal så passa på.elin är en lycklig kvinna

Back till hitler och stalin och jag vet inte allt, pussciao :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0