Mats lundins matlagningsTV

Måste börja med att säga; Spexet i skolan idag var klockrent. Riktigt bra var det, även om det mest var kul för teknikare, internationella och natur. Men vafan är de inga andra som ställer upp så får de väl skylla sig själva. Mina classmates + några till hade iaf gjort ett riktigt bra spex "Teknikskans jul"  Good work friends!

Efter spex var det julbord, sen gick jag inom telenor och bönade och bad om en lånetelefon, eller tja jag fick en på dirr faktiskt. All kärlek åt 3310an, men ett minne till ca 13 sms är rätt irriterande. Så nu har jag en rosa - lila istället (Y).
Sen gick jag hem, däckade i typ 3 timmar i soffan. Det var skönt vill jag lova.

Hockeyn i malmö, var bra. Mindre bra att Sverige förlorade, rejält dessutom. Men stämningen i malmö arena med en publik på 11400 var ändå bra nästan ända fram till slutet. Vid 2-6 deppade alla rätt rejält. 

Nu ska elin sova gott, bilder på allt som hänt senaste tiden kommer nog snart antingen här eller på kära bilddagboken. Har bara inte orkat lägga in några än.
 kiss&goodnight 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha då har du kanske samma som mamma hade då, congratz.

2008-12-19 @ 16:28:27
URL: http://kuylenstierna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0