Klappjakt

Jag lyckades masa mig ur sängen halv nio imorse, då jäklar hade jag bråttom. Tack gode gud för att tim försov sig, dock väntade jag i tjugo minuter i stan på honom, för han var LITE mer än tio minuter sen. Det blev iaf frulle på Caféhörnan och sen klappjakt. Vi rände hit och dit utan att hitta något vettigt överhuvudtaget. Massa folk var det och dessutom var båda assega så vi satte oss ner och pausade rätt ofta.  Vi hittade lite smågrejer och när jag hade kommit på vad jag skulle köpa till bror så fanns det såklart inte i hässleholm. Så efter fika med på madrix med tim och maja blev det en promenad för timpan och mig, sen for jag och majs till k-stad. Där lyckades vi finna fina julklappar och donken.

Nu väntar vi på att mami ska komma hem, då bär det av till kärlingeberga och farmor och farfar. Sen ikväll blir det majamys.


Idag är det dan före dan före dopparedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0