for all those times you stood by me

....For all the truth that you made me see. Celine Dion.

Sexpartyt hos Petra och aggressive Franc var kulkul, smaka klämma känna. , det var meningen att det skulle bli utgång efter men jag gick faktiskt hem vid 12 och la mig istället för jag var trött trött trött. Var meningen att jag skulle vara pigg så jag kunde plugga idag när jag hade jobbat färdigt, men idag har jag mått kass så jag har i princip sovit hela dagen idag med. Jättebra, nu får jag plugga hela kvällen istället. Lyckat ELin. Var meningen att talet redan skulle vara klart nu, så jag kunde övat på det ordentligt. Ja men vafasen, efter imorgon är det över och det är bra, då är det bara ett förjävligt historiaprov och sen matte prov den sjuttonde. Den 18:e kommer jag vara världens lyckligaste kvinna.

Tillbaka till slavarna och mitt plugggodis.

Chingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0