bar-b-ko

Det är lite sisådär med bloggandet nu när det är lov känns det som, tror det är för datorn inte lockar lika mycket när man har massa andra grejer att göra. Normalt måste plugga och då är datorn intressantare än det.
Sen jag skrev sist har jag träffat simon, varit på middag hos mormor och morfar och blivit totalförkyld. Då snackar vi totalt genomförkyld. Det är rätt blö om man säger så.

Idag har jag och anna varit i Malmö, shoppat en styck klänning, ett par skor, en tröja och en kjol. Klänningen och skorna får ni se på nyår. Dessutom hann vi med en kort fika med mina favvo-malmöiter. Eller bunkefloare rättare sagt, det var mycket trevligt att träffa dem, dock var det alldeles för kort tid. Klädvisning när jag kom hem, innan jag hoppade i mina nya skor och åkte Bar- B - Ko med Anna och Morten, det var dödamig god mat och en mycket mysig kväll, fick en väska till kameran i födelsedagspresent vilket var greeeeaaat!

Nu ska jag försöka sova, får se om jag kan få någon luft.
Täppt-Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0