are we human or are we dancer

Första december, jag gillar det. December är mys, och äntligen är äckelnovember slut. Måste ju dock säga att denna gången så har november varit helt okej, men December kommer blir bättre. Så brukar det alltid vara.

Idag har jag fikat, ätit pölse och fikat. Jag gillar mina vänner och jag gillar mat, de två i kombination är nog det bästa som finns. Jag har skrivit in mig på körskolan med, känner mig rätt stolt. Har dock INTE bokat någon körlektion men det kommer det med.


<3

Maja säger:

du är skär & kär

- Maja säger:

och läääär dig mycket om etik & moral

- Maja säger:

och bär lockigt hår

- Maja säger:

och är lite sär

Elin säger:

åh vilken fin sång du skrev till mig maaajsan

- Maja säger:

och är inte här

- Maja säger:

- Maja säger:

den är till dig

- Maja säger:

direkt från hjärtat

- Maja säger:

du är även spektakulär

- Maja säger:

och du undrar ofta när...

- Maja säger:

och älskar maja som hon är

Elin säger:

fast hon är ett sääär


Kommentarer
Postat av: Maja

ASBRA

kopierar dirr

2008-12-01 @ 23:53:34
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0