14e december

Sicken helg det har varit. Brabrabra.

I fredags var det lussevaka, först förfest i lägenheten med svarta ligan, (kevin vann idol!)  sen drog häften till grand och hälften till björket. Jag hade en rolig kväll. Dagen efter var inte riktigt lika rolig, fyyfan vad bakis jag var! Jag masade mig iallafall upp ur sängen, tog bussen till Mr Havsvik för att plugga matte, vi gjorde ett halvt nationellt prov sen bjöd mamma havsvik på mat. Efter det lockade matten inte särskilt mycket så vi spelade mariokart istället, mycket roligare. Vid sex tog jag bussen hem, sen direkt på 20årskalajs på Kärnmakaregatan. Very najs.

Idag har jag, Sara, Maja och Anna varit i Malmö och blivit fotade i Turning Torso på The Studio. Innan resten av flickorna kom var jag och mamma och lunchade på en restaurang där även Joe Labero satt. Fräsigt!
Väl uppe på våning 12 blev vi stylade och efter lång väntan inskickade i studion, vi blev fotade i tre olika ombyten med olika bakgrunder, det var väldans kul att få leka modell litegrann måste jag erkänna. När vi sedan sett bilderna, köpt de vi ville ha så avslutade vi dagen med att gå ut och äta. Tack för en brabra dag.

Nu väntar en tuff vecka fram till onsdag med galet mycket matteplugg, sen blir det hockey i malmö på torsdag och fest på fredag. Sen är det jullov, at last.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0