tisdag.

Nu är klockan tjugo i ett och jag har fortfarande inte gått upp från sängen. Jag bara slösar bort mina sista sommarlovsdagar utan att göra något vettigt alls. Menvafan, man får ju vila upp sig inför skolan. Majsan kommer senare idag och leker med mig, blir eventuellt malmö om vädret inte är för trist. Idag är jag egentligen mest sugen på att ligga framför en bra film ock kränga massa gott, men vi får väl se hur aktiva vi orkar bli. Igårkväll tog jag en promenad för jag var så himla uttråkad, la in billies senaste skiva på mobilen och gick ut i mörkret. Var ute nästan en timme, riktigt skönt var det. Blev en liten tänkarrunda. När jag kom hem vid tolv typ, så var min bror hungrig och jag med. Det blev nattamat och film. Det var mys fäktiskt. Inte ofta jag och min bror umgås nu, han är ute på sitt håll och jag på mitt. Så det va trevligt.

Pratat lite med tessan idag med, jag vetifan hur det blir med träningen i höst. Tyvärr har jag inte fått tillbaka suget efter att träna, det är synd för jag har alltid älskat gymnastiken. Jag har bestämt att jag ska träna denna terminen ut och kanske nästa med. Sen får vi se. Om jag ens pallar det. Har lovat linda att vara med fram tills tävlingen i göteborg iallafall. Och vad gör jag inte för Linda.

Nu ska jag käka frulle / lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0