Söndag

todiloo. Linus Thörnblad rev precis, mamma och pappa är så negativa. Fasen man måste ju vara positiv. Han tar det i nästa. Friidrott är den bästa delen av OS enligt mig. Synd att vi inte har så många bra svenskar med som sist bara. Där är en i höjdhoppet som heter Dusty Jonas. Haha! Dammiga jonas. Humor (Y). Macke kommer hit senare idag en sväng. trääävligt. Vi ska äntligen äta grillat idag, jag har velat ha det jättelänge. Synd bara att det ösregnar. Pappa får grilla under parasollet, mihi. Fem dagar tills vi åker nu. Fyfan vad bra det blir. Det enda som är synd är att jag missar nollningen, jag hade så gärna velat ägga och supa ner 92:orna. Förövrigt är det en ny grej som gör mig lycklig. Billie the vision spelar i hässleholm den femte september. Alltså, fasen vilken bra höst detta kommer bli. Jag bara känner det på mig.

Dis - a - ppoin - ted. Can´t help it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0