pizzakräng

Höhö, jepp första träningen överstökad. Det var tungt, var är mina muskler liksom? Borta, men de tränas upp snabbt, hoppas jag. Ska mina kära tränare köra så här jävla hårt med oss i fortsättningen med så är det nog ingen fara. Malin som kom hem från Turkiet gav mig massa tips. + lika mycket förmaningar som jag kommer få från mamma haha. Tydligen hade två bartendrar på robin hood lagt rohypnol i två tjejers drickor och sen våldtagit dem och lämnat dem på stranden. Känns lovande. Men jag har lovat Linda att inte bli våldtagen så ni behöver inte oroa er ;).  Ska dessutom fixa naglar nästa vecka. Känns bra, mina ser förjävliga ut för tillfället. Malin är en ängel. Always. Tur man har en sån tränare alltså!


Ara borde varit i final, Jag bliiiiir arg arg arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0