Läckert

Fasen vilken promenad det blev igår. Jag var helt slut när jag kom hem, blev lite skånes djurpark med. Vem vill inte sitta utanför på parekeringen en tisdagskväll`? Idag har varit en rätt slapp dag förutom svenskan, den kan dö. Gunnar kan gå och hänga sig i streget. Jag hatar honom. Ledsen Gunnar men du är den tråkigaste person jag någonsin träffat. När jag kom hem gjorde jag faktiskt både svenska och matte redan innan min ILKurs. Snacka stolt. Jag som alltid brukar plugga mitt i natten. Jaja, första gången på historian idag. Det kommer inte bli något att leka med. Läraren skrämde iväg ralle redan på introduktionen bara för hon berättade hur tufft det kommer bli. Som tur var verkade läraren bra.

Efter historian blev det Malin, alltså hon är fan bäst. Hon gjorde mina och Majas naglar vackra. Både hon och johan gav oss massa bra tips inför resan och så skällde vi lite på allt som är cp med gympan just nu. Kvällen var mys. Nu ska jag äta för typ fjärde gången idag. Mums


Förresten är mina naglar typ turkosa som havet, LÄckert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0