Holly dolly

Goodmorning,
vaknade tidigt idag. Inte konstigt med tanke på att jag sovit tjugo timmar det senaste dygnet. Mår lite bättre nu, men är fortfarande yr och illamående emellanåt. It sucks.
Ska snart försöka få ner lite frukost. Igår klarade jag faktiskt äta en fralla till frulle och sen en halv köttbit utan något till till kvällsmat. Det var iallafall mer än jag ätit de två senaste dagarna så (Y). Jag hoppas det blir bättre väldigt snart, för jag kan inte missa skolan mer. Idag ska jag jobba oavsett hur jag mår. Pengar behövs alltid. Har lagt in bilderna från turklandet nu, de kommer upp antingen här eller på bilddagboken inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0