Bjärnumskarnevalen

Japp, nu har jag varit på bjärnumskarnevalen för första gången i mitt liv.  Men innan vi drog dit hade jag och tim lite picknick i kungan, åt lite pasta och sen tog vi bussen vid sju. Träffade mimmi, mötte skarp kinning och jocke. Gick hem till fille. Där va en del folk, förfesten var trevlig, lite halvdåligt ös men trevligt folk iallafall. Sen skulle folket visst til parken. Jag ville inte lägga 130 spänn på det och är INTE 18. Jag hatar att inte vara 18. Vi  försökte hitta ett ställe att planka in på, men alla som gjorde det blev tagna. Tjaa nästan alla iaf. Vi skippade att försöka och begav oss till busstationen och jag tog bussen hem istället. Tråkigt slut på kvällen men sånt får man ta. Hemma åt jag lite nattamat, hittade min cola som jag ställt i kylen och blev överlycklig!! Nu ska jag snart sova.  Imorgon ska jag ta de lugnt hela dagen, kolla OS och sådär. Vi hörs då. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0