Uppdrag Glasögon

Godmorgon bloggen.
Även fast det var sagt att det skule bli dåligt väder i helgen så efter den lilla regnskuren igår så skiner solen igen. Låter lovely eftersom det ska grillas ikväll.  Det är dessutom mycket roligare att gå upp från sängen när solen skiner. Dagens först uppdrag blir att bege sig till staden med mamsen och kanske resten av familjen för att jag måste ha ett par glasögon. Mina ögon har blivit helt cp.  Igår kväll vart jag så himla trött att jag somnade med alla kläderna på liggandes i en hög i sängen vid tio eller elva kanske, Sen vaknade jag lite innan ett slängde av mig kläderna och däckade igen. Imorse gick jag upp halv tolv vilket betyder mer än tolvtimmars sömn. Jag tror jag behövde det. Nu måste jag iaf göra mig iordning,

Kisskiss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0