Smile like you mean it

"Hej mitt namn är Elin Gunnarsson och ringer från Hässleholms Tekniska Skola. Vi är tre tjejer som gör ett projektarbete. Det är en sommarkurs som heter Teknik för tjejer. Vi skulle gärna vilja gå ut i sjätteklassare och informera om den. När passar er?"

-" Vänta lite jag ska koppla er dit istället,"

Luren fastklistrad i örat minst två timmar idag, försökt få tag på lärare men inte lyckats särskilt bra. Vi iaf tag på några. Så vecka 19. Sjätteklassare here we com! hahahah. Jag är trött nu, som ni antagligen märker. Satt kvar i skolan till halv fyra fast vi slutade två. Cyklade  hem, städade, ute och sprang, Ska hoppa i duschen nu och sen blir det mys på min altan med M & S.

Ha en underbar kväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0