magnetiskt

Alltså, jag och datorn är nog som magneter som dras tillvaranda. Har jag inget att göra dras jag hit, jag kan inte hjälpa det. Oftast finns det inte mer att göra här, men jag blir mindre rastlös här än på något annat ställe när jag är uttråkad. Datorn måste va en minuspol för att det är negativt att dras till den och då måste jag vara pluspol. Jag vill vara pluspol för det låter positivt och bra. Då är jag en bra sak att dras till. Det är därför jag dras till mindre snälla killar, de är helt enkelt minuspoler. Nä okej, skänt åsido. Slut på filosoferande, särskilt oseriöst sådant.  Är ni intresserade av mina planer för kvällen så blir det fotboll, Hif´s damlag, Heja Saja! och antagligen en del av Ifk´s herrlag med. Två matcher på samma ställe samma kväll. Det är bra ifall en av dem är tråkig. Vill ni veta något mer intressant är jag sjukt trött, har precis ätit två kalla korva från igår och kollat på en film om myror. Haha!
Nu ska jag tråka en sväng på bilddagboken innan Maja och Viktor kommer och hämtar mig med den gula bilen.

image40

Kommentarer
Postat av: maja

hahahah. du är smart du bajb. du är verkligen pluspolen

2008-04-25 @ 18:12:41
URL: http://alkoholicparty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0