Lokaltidningen

Jag brukar tycka Cecilia är en bra lärare men idag var hon extra bra. Vi gick och frågade henne om vi kunde få göra vad vi nu skulle göra på lektionen hemma istället. Det fick vi, vilket betyder att jag kunde gå hem klockan 12. Lovely.
Ska plugga lite och sova innan jag ska gå och möta Tessan. Hem till hennes mami en stund innan det är dags för träning med småtjejerna.

Jag var med i Lokaltidningen idag haha, eller ja. Man ser knappt att det är jag som tur är. Det var iallafall en artikel om brorsans lag när det var i Tjeckien. Det stod att det redan börjat planera nästa års resa som kanske blir Usa eller Kanada. Det hade man ju inte direkt sagt nej till. Så jag får hoppas att både Oliver och André spelar hockey nästa år med så jag och Alice kan på äventyr i Amerikat.
Påtal om hockey så hade det varit riktigt roligt att åka till Ängelholm imorgon och kolla Röglematchen. Hoppas de och Brynäs klarar sig till Elitserien. Själva finalerna i Elitserien bryr jag mig däremot inte så mycket om, inget vidare intressanta lag.
 
Nu ska det sovas efterrmiddag.

Pussciao:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0