I´m tired of this. I miss you.


Dagen idag kändes aslång, 

svenska
, segt som vanligt
årsmöte, meningslöst?
Idrott -Lacrosse är inte min grej.
Kemi- Veckans längsta kemilektion, alltid lika seg.

Sen blev dagen bättre,
Alice - Hjälpte alice med matten inför hennes prov imorgon, jag kunde faktiskt lite fortfarande.
+ att det alltid är lika bra att träffa Alice.
Träning - Slapp träning, tur för mig eftersom jag va förkyld ock trött liksom alla andra där.
Sen kom Ida med sin sötis bejbis Viktor. Det var riktigt mys att se henne.
Oliver - Äter god mat och tårta för att fira lillbrorsan. Han fyller 14, shit han är verkligen stor nu,jag hänger inte med i svängarna.
 


Jag är en idiot som saknar dig, men det gör jag.

Kommentarer
Postat av: maja

NEEEEJ! inte sakna elin!

2008-04-08 @ 21:35:13
Postat av: elin

I knooow majsan, i Knooow.

2008-04-08 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0