I couldn´t help it, I tried to take it back.

Kvällen var mys som väntat, blev först Talang, och jag blev skit sur på Bert för han är dum i huvudet och har ingen smak. Så det så! Efter det skulle M & S sola, så det blev en sväng dit och för att svalka oss efterår så blev det ännu en av Gb´s nya glassar, Dock inte lika god som den jag åt tidigare idag. Resten av kvällen blev det The green mile. Det är verkligen en av de bästa filmerna jag vet, sjukt fin. Rätt roligt är det att sara med gillar både den och stekta gröna tomater. De är två av mina favoritfilmer och den sista är inte så känd så det är rätt kul att båda gillar just dem.
Anna skickade rätt roliga fyllesms som muntrade upp oss mitt i allt det allvarliga. "<m3effed" och "puss helt enkelt."
Kvällen har varit trevlig.

Natti, pussciao:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0