Heja Hlm

Båda hässleholmslagen vann sina matcher, Ifk vann med 7-1 och nu är jag skyldig pidde en kaka i cafeterian. Attsing med, men jag brukar aldrig  vinna vad. Hif damerna vann med, vet dock ej med vad. Vi kollade en stund men eftersom Sara inte spelade gick vi och kollade Ifk istället. Lyckades få skjuts hem av "vilt främmande" människor, och nu är Maja försvunnen med denna "okända" man. Jag är trött som ett as och funderar på att sova hela kvällen men kanske det dyker upp något spännande ändå.
Resten av min kära familj kollar Notting Hill, men eftersom jag kan den i stort sett utan till orkar jag faktiskt inte se den. Där är bra musik iallafall, It´s amazing how you can speak right to my heart, vackert vackert.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0