Heaven and pancake.

Det är helt underbart hur mycket vår det faktiskt är nu. Jag blir glad och lycklig. Helt sjukt vad lite sol kan göra. Helgen har varit väldigt bra, kalas för brorsan i fredags med släkten här. Fick chansen att mysa lite med Julia. Lördagen ägnades åt presentköp, och presentpyssel till Anna. Vid fyra åkte jag och mamsen dit, mamma lämnade presenterna och sedan åkte hon igen. Jag hade en mycket trevligkväll med god mat och mycket trevligt umgänge. På kvällen satt vi ute på Annas veranda med tända ljus filtar och spelade kort. Mysigt. Söndagen spenderades i Qpoolen från 9-5.  Uppvisningen gick riktigt bra för mig, nytt rekord i tempoflickisar. 4, kanske inte är så många men har ju nästan precis lärt mig två såattteee det är ju bra för mig. Idag harr det varit supersoligt, glassigt och så. Powerwalk med majsan ikväll. Nu är det mat,

Pussciao


Kommentarer
Postat av: saja

när ska resten av din design fixas? (:

2008-04-23 @ 13:06:34
URL: http://mrssaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0