chickaboom

woho, någon har varit duktig idag, Powerwalkat i en och en halv timme. Inte illa alls minsann.
Mitt nya liv ska börja nu. Fast lätt att börja ett nytt nyttigt liv när pappa har köpt hem en fett stor godispåse. Det är iaf bättre att träna och kränga än att bara kränga.

Jag har varit så himla glad idag, vet inte riktigt varför men humöret har varit på topp. Ingrid slog till med dagens kommentar. " Ni får bara bygga det jag gör annars blöir ni av med era kulor." Hjälp vilket hot, killarna har nog aldrig varit så skärpta och lydiga haha. På tal om lyda. "kan du lyda eller?" Hjälp vad jag garvade.

Nu ska jag hoppa in tha shower, läsa svenska och kanske se en sväng på Prison Break.


Pussciao:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0